Assalamualaikum. Selamat Datang. Semoga Bermanfaat :D

Tuesday 19 April 2016

A Letter For G1


Assalamualaikum, berdasarkan tajuk pun dah tahu kan post ni untuk siapa? siapa yang bukan part of if tolong jangan baca . *k gurau je*

Apa yang bakal di-post adalah daripada lubuk hati yang ikhlas dan jujur sejak pertama kali masuk kelas. Jangan risau aku takkan malukan korang. baca dengan tenang je ye. This post is just about what i felt for the past 2 sem with you guys. ok ok jangan berdebar sangat. kat sini aku takkan describe pasal sorang2. nnt korang yg malu :P


kita semua datang daripd background yang berlainan sangat. freshman orang kata. lagi2 aku lah tak pernah pun duduk jauh daripd family. paling lama pun dalam 4 hari jela tu pun sbb kem. haha.
i swear that i learnt a lot, a tons from korang. directly or indirectly. :)





first grouping task selain lab report, ELC's reenacting anything.

omggg haha apam kurus. *gurau apam


walaupun awkward, but indeed best kot. aku pun confuse kita amik science ke tesl ni kene berlakon haha.  safi berlakon jadi the hottest guy kt kelas. ok tu je aku ingat sebab tu lawak ahah









i still remember the night kt kkpr. still vivid in my mind what we're talking abt. and sape belanja air ehh?? tu x ingat. but, thnk you for the night :)

1st iftar with le girls





ehh raya dah? pengalaman puasa was more with my dearest housemate. xkn nk tulis kt post g1 kan?
ok cuba teka what next? 
trip to rumah doktor!!

layankan je ikin tu

tgk ni ayam untuk bagi korang makan!! :P

geng dapur ft miratng

kenapa kita dtg tasik masa ni eh?



what next?  korang ajak aku pi tasik. serious seronok. naik rooftop. a chance for me to know korang better. tolong saya jakuunnnnnn.

(sorry taknak upload gmbr rooftop :p)


ok pastu siapa ingat apa big event yg jadi?

geng tak balik masa raya haji. tak tahu la nk sedih ke tak. thanks haziq for the drive!! ingat tak berapa lama kita sesat .sorry keje aku kat belakang tidur je!!

thanks amar for the design!!


tu lah kisah masa sem 1. tak ada pun nak expose banyak sangat.







sem 2 ni rasanya banyak sangat makan kek. hahaha. kepada semua master mind, aku nk ucapkan thank you sebab korang dh bertungkus lumus plan. bak kata ikin, jambatan hati. *sayang kinkankun*

now, i am thinking to go deeper

#TO THE BOYS
terima kasih sebab dah jadi kawan aku. dh menjadi protector kepada kami perempuan g1.
walaupun aku selalu tak gelak dengan lawak korang, aku nk ketawa sebenarnya tapi cuma lawak korang capai threshold lagi. tp nice effort. aku belajar banyak daripd korang. selalu bagi aku nasihat. bagi pendapat kalau aku minta. minta maaf kalau korang rasa aku mean kat korang. terkasar ke kan. sorry k. segala apa korang buat jahat kt aku pun aku da maaf. cuma aku xkn lupa lah :p

Amar aku x lupakan kau k!! cuma x jmpa gmbr yg korg semua ada.




#TO THE GIRLS
aku rasa ada kakak, adik kat sini. selalu ada untuk aku. dengan jokes korang selalu made my day. walaupun kadang2 mata aku ni cm keluarkan laser kt korang, tp percayalah aku x sengaja pun. mmg mata aku ada laser :p kalau mulut tak ada insurans ni ada mengguris hati korang, i swear i am so sorry. kadang2 memang tak sedar pun. it is just my norm. just take it positively k. terima kasih layan kerenah aku. dan terima kasih kat aku dah layan kerenah korang. :p aku tak amik hati pun kalau korang ada aniaya aku ;p so aku harap korang pun mcm tu ok :)



#TO MY LAB GROUP
terima kasih dah bagi markah lab yang tinggi xD serious lah. terima kasih dah dengan tekun and gigih siapkan lab report. salin semula cantik2. terima kasih. alia yang sentiasa tekun buat graf, lina yang selalu sumbang idea bernas, suhana yang salin cantik2 report & lukis dengan cepat , amin yang hmm entahlah selalu bagi kata2 semangat aka nagging, man yang selalu dengan tekun tulis semula report cantik2 dan tulis reference dgn format yg betul haha. sedih jugak kita tak ada dinner sama sbb amin kata dia nk belanja.





kepada lab girl's, terima ksih dengan gigih melayan kerenah aku ni yang selalu x contribute dlm discussion. dh byk jaga aku. dengar aku bebel bila amin tak ada. thks k.






Last but not least, i want to say tht i am so grateful that Allah gave me this chance to meet you guys. sincerely. each of you. even if we barely talk with each other.
i will remember only the good memories we created. 


*actually dalam life note tu, what i wrote is not my deep thought about you. more to motivation. so siapa nak tahu what i really think, whatsapp me ;p

qiqi sambung!! ahahahahah






NI









No comments:

Post a Comment

leave a comment